دسته: صدابرداران ایران
نمایش از 03 بهمن 1391 بازدید: 1216
پرینت
 

 

  بهرام مهماندوست
 
  بهرام مهماندوست متولد شهرستان رشت تکنسین برق صنعتی و دانشجوی صدابرداری و صدا گذاری دیجیتال در موسسه آموزش عالی فناوران اطلاعات تهران و مهندسی برق در موسسه آموزش عالی موج ، وی با توجه به علاقه ی خود در موسیقی ، سازهای کوبه ای را به صورت خودآموز فرا گرفت و از سال 85 نزد استاد مهدی سنگی در شهر رشت به یادگیری ساز دف پرداخت و عضویت در گروه دف نوازان ژوان و ورود به عرصه ی موسیقی با علم مهندسی صوت و صدابرداری آشنا و به این رشته علاقه مند گردید.
برای اطلاعات بیشتر از وب سایت زیر دیدن کنید
www.bm-audio.com


پس از مطالعات و تحقیقات در زمینه صوت نزد آقای رها درویش پور دوره ی مقدماتی علوم مهندسی صوت را گذراند ، سپس به مطالعه کتب و مجله های منتشر شده و گذراندن دوره صداشناسی در سبک و ژانر های مختلف موسیقی ایرانی و جهانی به صورت خودآموز فعالیت خود را در زمینه خدمات مهندسی صوت آغاز نموده و نزد اساتیدی چون علی احمدی فر و فرهاد وزیری و سینا گلنقره به یادگیری تئوری موسیقی و نواختن ساز بیس پرداخت .
وی در حال حاضر دارای مدرک فناوران در رشته صدابرداری و صداگذاری دیجیتال از موسسه ی فناوران اطلاعات تهران می باشد با بهره گیری از اساتیدی چون مهندس آیدین الفت ، امیر تفرشی ، فراز تعالی و . .
 

 

آخرین به روز رسانی چهارشنبه, 04 بهمن 1391 00:04
شما اینجا هستید:   خانه بیوگرافی هابیوگرافی صدابرداران ایرانمهماندوست بهرام
برای حمایت از ما امتیاز دهید
وب سایت موسیقیدانان و صدابرداران معاصر ایران کار می کند.