نوشته شده توسط صفحه هنرمندان و موسیقیدانان ایرانی دسته: موسیقیدانان ایران
نمایش از 25 مرداد 1392 بازدید: 865
پرینت

 

  عباسی مهر عباس
 
  مسعود عباسی مهر (امیل)

نوازنده گیتار بیس و آهنگساز
امیل در سال 1360 در شهر تبریز چشم به جهان گشود و ازهمان دوران کودکی توسط پدرش با موسیقی آشنا شد. وی ازسن 8 سالگی از محضر اساتیدی همچون استاد محمد فرشباف ، استاد فریدون پورناصح ، استاد وارطان سرکیسیان کسب فیض نمود و سپس به خاطر علاقه شدیدی که به صدای گیتار بیس داشت در مدت زمان کوتاهی بصورت خود آموز این ساز را فرا گرفت و با استقبال چشمگیر گروههای موسیقی روبرو شد زیرا بعد از انقلاب سال 1357 وی اولین باسیستی بود که فعالیت خود را بصورت حرفه ای در شهر تبریز آغاز نموده بود.
وی پس از فراگیری تئوری موسیقی نزد دکتر فخرالدین سالم اف از جمهوری آذربایجان و آشنایی با دستگاه ها و گوشه های موسیقی سنتی آذری و ترکی بعد از سالها فعالیت در عرصه موسیقی با اکثریت آرای هنرمندان به هئیت کارشناسی موسیقی انجمن صنفی تبریز راه یافت و سپس جهت همکاری به ارکستر سمفونیک تبریز دعوت شد .
علاوه بر فعالیت در عرصه های آهنگسازی،تولید آلبوم،نوازندگی و اجرای کنسرت های بیشمار با اکثر گروه ها و خواننده های مطرح کشور ، میتوان به دیگر سوابق هنری ( امیل) از جمله اجرای کنسرت های متعدد با جمعی از نوازنده ها و خوانندگان مشهور خارج از کشور در کشورهای مختلف و همچنین اجرای برنامه های زنده تلوزیونی در شبکه های مختلف جهانی اشاره کرد .
وی درحال حاضر در گروه ( تایفور) که خود موسس آن می باشد با جمعی از بهترین موزیسین های ایران به اجرای موسیقی بی کلام تلفیقی جاز فیوژن می پردازند .

منبع: صفحه هنرمندان و موسیقیدانان ایران
https://www.facebook.com/IranianArtistsAndMusicians?fref=ts
 
آخرین به روز رسانی چهارشنبه, 06 شهریور 1392 15:19
شما اینجا هستید:   خانه بیوگرافی هابیوگرافی موسیقیدانان ایرانعباسی مهر عباس
برای حمایت از ما امتیاز دهید
وب سایت موسیقیدانان و صدابرداران معاصر ایران کار می کند.