نوشته شده توسط صفحه هنرمندان و موسیقیدانان ایرانی دسته: موسیقیدانان ایران
نمایش از 25 مرداد 1392 بازدید: 843
پرینت

 

  خان شیبانی پیمان
 
  پیمان خان شیبانی

متولد آذر ماه ۱۳۵۳ در شهر تهران چشم به جهان گشود.
در سنّ ۱۸ سالگی‌ بطور رسمی‌ با فراگیری پیانو در نزد استاد لشگری و مرحوم فریبرز حیدری قدم به عرصهٔ موسیقی نهاد. پس از ورود به دانشگاه دامپزشکی فعالیت در زمینه موسیقی شکل کمرنگ تاری به خود گرفت به خاطر فشار سنگین واحد‌های دانشگاهی و محدود بودن وقت‌های آزاد.
پس از فراغت از تحصیل و پایان بردن دوری دکترای حرفه‌‌ای دامپزشکی، اقدام به تولید یک آلبوم در کنار بچه‌های موسیقی آن دوره "پیام قربانی" و `پاشا یثربی" نمود و برای تحصیل در دوره عالی‌ موسیقی وارد دانشگاه بین‌المللی موسیقی در کشور مالزی شد.
و پس از پایان دوره‌های عالی‌ آهنگسازی و ارکستراسیون و همچنین مدیریت ساخت و تولیدات روز موسیقی، بطور حرفه‌‌ای به شرح ذیل خلق اثر نمود:
۱- سال ۱۳۸۳: اولین آلبوم پاپ به عنوان آهنگساز و خواننده
۲- سال ۱۳۸۷: دومین آلبوم منتشر شده در کل فضای مجازی، در استایل موسیقی ملل( تهیه کننده، خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده )
۳- سال ۱۳۸۷: اجرای ساز مالایی به نام گاملان در کنسرت بزرگ پاپ، در مقابل شاه مالزی برای حمایت از کودکان جنگ غزه در یکی‌ از ملل‌ترین سالن‌های مالزی
۴- سال ۱۳۸۸: برنده جایزه اول مسابقات رمیکس در مراسم یاد بود گروه‌های موسیقی آبا و کوئین در کوالا لامپور
۵- سال ۱۳۸۸: استارت برای ارگنایز کردن گروه موسیقی فیوژن با نام متسو یونیک در کوالا لامپور ( به عنوان آهنگساز و رهبر گروه )
۶- سال ۱۳۸۹: اجرای بزرگ تئاتر آدم و حوا، متشکل از ۲۵ نفر بازیگر به همراه گروه موزیک این تئاتر بزرگ راا در یکی‌ از مرکز فرهنگی هنری کوالا لامپور بروی صحنه بردیم، در این مجموعه به عنوان آهنگساز، تنظیم کننده و رهبر ارکستر، مسول طراح صدای سالن و صدا بردار این نمایش ماندگار را در ۱۲ سپتامبر همراهی کردم.
۷- سال ۱۳۸۹: سوم اکتبر، ۳ اجرای بزرگ با گروه موسیقی فیوژن تشکیل داده شده در ۳ تا از بزرگترین همایش فرهنگی ایرانیان مقیم مالزی در دانشگاه‌های "یوو سی‌ آاس آای"، "لیم کوک وینگ"، "یوو سی‌ تی‌ آای" و "یونیورسیتی مالایا".
۸- سال ۱۳۹۰: ۱۱ مارث، ساخت و تنظیم و ارکستراسیون موسیقی برای یک نمایش تئاتر دراما و صدا بردار اجرا در سالن در هتل کراون پلازا برای گروه رقص متشکل از ۲۰ نفر رقصنده دراما.
۹- سال ۱۳۹۰: انشار آلبوم جدید به نام " نبض مرموز" در کلیه شبکه‌های مجازی اینترنت، مشتمل بر ۲۲ قطعه با سازبندیهای جدید، و ارایه سبکی جدید.
۱۰- سال ۱۳۹۰: موفقیت آلبوم "نبض مرموز" در سطح بین‌المللی، و درخواست‌های مختلف از رادیوهای خارجی‌ برای پخش مکرر آهنگ ها، و همچنین پیشنهاد‌های متفاوت برای همکاری با شرکت‌های فیلمسازی برای موسیقی متن فیلم.
۱۱- سال ۱۳۹۰: ساخت موزیک متن فیلم کوتاه "چای سیاه" کاندید شده در فستیوال ساندنس فیلم ۲۰۱۲، به کارگردانی علیرضا سروش.
۱۲- سال ۱۳۹۱: تهیه کننده و برگزار کننده کنسرت برای یک گروه راک ایرانی‌ در کوالا لامپور
۱۳- سال ۱۳۹۱: ضبط و تولید ۳ اثر پاپ به همراه خواننده ایتالیایی
۱۴- سال ۱۳۹۱: تولید پادکست هنری کروماکی، برنامه ای است که وضعیت فعلی هنر در ایران را به چالش می کشد، هنرمندهای با سابقه و متولیان هنر در ایران که امروزه تبدیل به سدی در برابر هنرمندان جوان شده اند را نقد می کند و فرصتی را برای معرفی هنرمندان جوان فراهم میسازدبرنامه ها عبارتند ازتازه های تئاترتازه های سینماتازه های موسیقی گالری ها و نمایشگاه های عکس، نقاشی و هنرهای تجسمی دانستنی های هنرنگاهی به وضعیت هنر در ایرانپخش موسیقی معرقی یک هنرمند جوان.

منبع: صفحه هنرمندان و موسیقیدانان ایران
https://www.facebook.com/IranianArtistsAndMusicians?fref=ts
 
آخرین به روز رسانی چهارشنبه, 06 شهریور 1392 15:14
شما اینجا هستید:   خانه بیوگرافی هابیوگرافی موسیقیدانان ایرانخان شیبانی پیمان
برای حمایت از ما امتیاز دهید
وب سایت موسیقیدانان و صدابرداران معاصر ایران کار می کند.