نوشته شده توسط صفحه هنرمندان و موسیقیدانان ایرانی دسته: موسیقیدانان ایران
نمایش از 16 خرداد 1392 بازدید: 1199
پرینت

 

  جعفری پویان ایمان
 
  ایمان جعفری پویان

متولد یازده مرداد 1351 در تهران متولد شد. به سال 1372 از هنرستان موسیقی پسران فارغ التحصیل شد . در هنرستان کلارینت را به عنوان ساز تخصصی نزد استاد رحمت افشار فرا گرفت. نواختن ساکسفون را نیز به صورت خودآموخته از 1377 شروع کرد.
وی ار 1369 فعالیت حرفه ای خود را با نواختن در ضبط های استودیویی برای آلبوم های موسیقی و موسیقی فیلم آغاز کرد.
وی از سال 1370 تاکنون در ارکستر سمفونیک و بادی در ایران و خارج از ایران به عنوان نوازنده سولیست کلارینت و ساکسفون فعالیت داشته. وی بدلیل علاقه زیاد به موسیقی جاز، اولین گروه موسیقی جاز، در ایران را به سال 1378 به نام ایماژ تاسیس کرد.
او تاکنون در اجرای موسیقی پاپ و راک با کلام و ارکسترال شرکت داشته است و از سال 1372 تا کنون به عنوان نوازنده کلارینت با ارکستر سمفونیک رادیو تلوزیون جمهوری اسلامی ایران همکاری دارد.
وی تاکنون چندین آلبوم برای ساکسفون و کلارینت به صورت بی کلام و با کلام در اختیار علامندان قرار داده شده است از جمله آلبوم های تکنوازی با ارکستر برای ساکسفون و کلارینت به نامهای دوباره، به یاد واروژان، ساکسفونستان وناگفته. وی هم اکنون سرپرست و آهنگساز گروه ایماژ میباشد که به زودی آلبوم "در گیر من نشو" با این این گروه به بازار میآید. وی هم اکنون از آهنگسازان موفق صدا و سیما میباشد.

منبع صفحه هنرمندان و موسیقیدانان ایران
https://www.facebook.com/IranianArtistsAndMusicians?fref=ts
 
آخرین به روز رسانی جمعه, 17 خرداد 1392 21:16
شما اینجا هستید:   خانه بیوگرافی هابیوگرافی موسیقیدانان ایرانجعفری پویان ایمان
برای حمایت از ما امتیاز دهید
وب سایت موسیقیدانان و صدابرداران معاصر ایران کار می کند.