نوشته شده توسط ارمان سالاری دسته: موسیقیدانان ایران
نمایش از 26 اسفند 1391 بازدید: 1571
پرینت
 

 

  احسان سالاری
 
  احسان سالاری در شهریور ماه سال 1363 در شهر شیراز متولد شد.فراگیری موسیقی را با ساز گیتار کلاسیک نزد امین رزمجو اغاز نمود.ضمن تحصیل در رشته مهندسی برق به طور همزمان اقدام به فراگیری تئوری موسیقی،سلفژ و هارمونی نزد امیر عباس حسینی نمود.
او به مدت دو سال به عضویت گروه کر صمات به رهبری آزاده عظیمی در امده و مبانی صداسازی و آواز را از ایشان اموخت.
برای فراگیری تکنیک آواز در کارگاههای آواز هاسمیک کاراپتیان شرکت نمود و در حال حاضر از کلاسهای آواز حمید خسروشاهی(تحصیلکرده کنسرواتور لوتوس فرانسه)بهره میبرد.سالاری از سال89 در محضر آراکس خاچاطوریان به فراگیری دوره تخصصی رهبری کر پرداخته است.
وی سلفژ، هارمونی، مبانی اجرای موسیقی و کنتر پوان را نزد دکتر علی رادمان فرا گرفته و اکنون مشغول فراگیری مبانی اهنگسازی نزد ایشان میباشد.
در سال 1388 گروه کر شیراز را تاسیس نمود وسرپرستی این گروه را به عهده گرفت.این گروه تا کنون در دومین و پنجمین جشنواره موسیقی کلاسیک فارس و جشنواره سراسری اموزشگاههای ازاد موسیقی کشور در بخش اواز جمعی موفق به کسب مقام گردیده وهمچنین در جشنواره تئاتر مهر تقدیر بهترین موسیقی را دریافت نموده است.
سالاری در مهرماه 90 به عنوان نوازنده ساز کوبه ای غربی و عضو هیئت اجرایی در ارکستر موسیقی معاصر پارس به رهبری دکتر علی رادمان مشغول فعالیت است.
وی از سال 88 تاکنون به تدریس تئوری موسیقی و سلفژ در اموزشگاههای ازاد موسیقی اشتغال دارد.
 
آخرین به روز رسانی یکشنبه, 27 اسفند 1391 09:26
شما اینجا هستید:   خانه بیوگرافی هابیوگرافی موسیقیدانان ایرانسالاری احسان
برای حمایت از ما امتیاز دهید
وب سایت موسیقیدانان و صدابرداران معاصر ایران کار می کند.