نوشته شده توسط کامیار دسته: موسیقیدانان ایران
نمایش از 05 بهمن 1391 بازدید: 927
پرینت
 

 

   
 
  مهرداد، متولّد ۱۳۵۷، پیانو کلاسیک را از سن ۹ سالگی آغاز کرد و در کنار آن به فراگیری علوم تئوری موسیقی نزد اساتیدی مثل: وارطان ساهاکیان، سیروس شهردار، کامبیز روشن روان و ... پرداخت.

پس از آشنایی با نرم افزارهای آهنگ سازی به صدا برداری نیز بسیار علاقمند شد.

او از کودکی به آرشیو موسیقی پدرش علاقهٔ بسیاری داشت و رفته رفته علاقهٔ او به جادوی موسیقی الکترونیک بیشتر شد؛ موسیقی که از دوران کودکی توسط نامهایی چون: ژان میشل ژار،ونجلیس،پینک فلوید و ... برای او فضای شنیداری را بوجود می‌‌آوردند که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه و ساخت نبود.

از انجایکه امروز این نوع موسیقی بسیار فراگیر شده است و در قالبهای متفاوتی همچون Trance , House ,Electro , Chillout ,.. عرضه میشوند، مهراد نیز وارد این عرصه گشت تا جایی‌ که علاوه بر موسیقی پاپ،عمدهٔ فعالیت او در حال حاضر در زمینهٔ موسیقی الکترونیک می‌باشد.

کارنامهٔ هنری سابق او عبارتست از:

کنسرت با محمد نوری، کنسرتهای متعدد با دکتر محمد اصفهانی و همکاری با ایشان در آلبوم "برکت" ،کنسرت با گروه‌های "آور" و "راز شب"، کنسرت ‌ تلفیقی با "رضا درخشانی"، کنسرت با نیما مسیحا و احسان خواجه امیری و ... می‌باشد.

از جمله کارهای اخیر او قطعهٔ "دشتی" می‌باشد که در بین دوست داران موسیقی House طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

او موسیقی الکترونیک معاصر را از اساتیدی چون Martin Roth, Mike Koglin, Tempo Guisto ,Fred Numf فرا گرفت و دارای مدرک بین lلمللی Electronic Dance Music از انگلستان میباشد.
http://www.mehrad-music.com/
 

 

آخرین به روز رسانی چهارشنبه, 25 بهمن 1391 06:49
شما اینجا هستید:   خانه بیوگرافی هابیوگرافی موسیقیدانان ایرانشریف بختیار مهراد
برای حمایت از ما امتیاز دهید
وب سایت موسیقیدانان و صدابرداران معاصر ایران کار می کند.